Durant les darreres setmanes un total de disset residents s’han anant incorporant als diferents centres, unitats i serveis acreditats per a la docència en l’àmbit de la Gerència Territorial de l’ICS a les Terres de l’Ebre.
Concretament, a la Unitat Docent de Medicina Familiar i Comunitària Tortosa – Terres de l’Ebre s’han ocupat les vuit places que s’oferien a la convocatòria MIR. Pel que fa a l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta han arribat els sis residents assignats a les especialitats d’anàlisis clíniques, anestesiologia i reanimació, cirurgia ortopèdica i traumatologia, medicina interna, pediatria i radiodiagnòstic. Així mateix, a la Unitat Docent Multidisciplinària d’Obstetrícia i Ginecologia s’han cobert les tres places de llevadores residents.
A més dels corresponents actes de benvinguda que els han ofert els directors, els responsables docents i els tutors dels diferents àmbits, actualment els futurs especialistes estan seguint la formació inicial d’acollida perquè es puguin integrar plenament a l’activitat diària dels centres.