L’Institut Català de la Salut guanya el primer premi Alfons Ortuño en la categoria de desenvolupament d’equips i de persones

El projecte presentat ha estat el d’ “Avaluació de directius i comandaments per a l’acreditació positiva i plans de desenvolupament”, un sistema que avalua els alts càrrecs de la institució.

Ahir dijous, 24 de març l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC) ha lliurat els V Premis Alfons Ortuño a la innovació i bones pràctiques en matèria de gestió pública a les administracions públiques. Enguany, sota el lema “Idees que neixen per ser de tots”, l’edició ha acollit prop d’una cinquantena de candidatures ,el doble que en el 2018 malgrat el context per la pandèmia.

El projecte presentat per l’ICS s’ha endut el primer premi en la categoria 3: Desenvolupament d’equips i de persones pel projecte. Aquest ha estat impulsat des de la Direcció de Persones i, concretament, des de la Unitat de Gestió del Talent i Lideratge, a càrrec d’Àngels Sandín, amb l’objectiu d’avaluar a comandaments i directius/ives que desenvolupen funcions de gestió clínica.

També han tingut premi la Diputació de Girona en la categoria 1: Organització, processos i gestió econòmica pel projecte “Servei d’assistència en l’exercici de control intern”; la Universitat Pompeu Fabra en la categoria 2: Transparència, bon govern, avaluació i qualitat pel projecte “Desplegament d’una eina íntegra de gestió de la qualitat: l’aplicació per avaluar les titulacions”; i l’Ajuntament de Valls en la categoria 4: Serveis finalistes pel projecte “OpenVallsChain, portal de dades obertes distribuït”.

L’acte ha estat presidit pel secretari general de Polítiques Digitals i Administració Pública, Xavier Gatius, i s’ha celebrat en format híbrid des de la nova seu del Districte Administratiu de la Generalitat de Catalunya, a Barcelona. També hi ha participat la directora de l’EAPC, Marta Felip. Podeu recuperar la sessió d’entrega d’aquest 2021 al canal Youtube de l’Escola.

Premis Alfons Ortuño

Els Premis Alfons Ortuño van ser creats per l’Escola d’Administració Pública de Catalunya l’any 2012, amb l’objectiu de reconèixer honoríficament les actuacions d’innovació i bones pràctiques en matèria de gestió pública de les administracions públiques catalanes mitjançant la Resolució GRI/1154/2012, de 8 de juny, amb caràcter biennal.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.