Jael Lorca, infermera del Servei d’Urgències de l’Hospital Verge de la Cinta, premiada a la convocatòria Joves Talents de la Societat Catalanobalear d’Infermeria

En aquesta I edició, s’han atorgat 10 premis en 10 categories diferents: Gestora, Doctora en Ciències de la Salut, Atenció Primària i Comunitària, Atenció Especialitzada, Emprenedoria i Innovació, Docent, Recerca, Mil·lennial, Categoria lliure i SCBI.

Els Premis #TenimTalent es configuren com una proposta per dissenyar una Smart List de joves infermeres i infermers amb talent, amb capacitat o actitud especial per desenvolupar la seva activitat professional amb gran habilitat i carisma.

La Direcció Territorial d’Infermeria de l’ICS a les Terres de l’Ebre va presentar la candidatura premiada en la categoria Docent. Aquest premi reconeix la tasca desenvolupada per infermers joves en el camp de la docència, professionals que destaquin per la forma de transmetre coneixement i l’interès per la innovació, usuaris de noves tecnologies i compromesos en la formació teòrica, tècnica i en valors dels nous professionals.

La ràpida progressió professional i acadèmica de Jael Lorca, junt amb l’entusiasme per emprendre nous reptes i la contínua dedicació a formar-se, fan de la candidata una de les joves promeses amb talent de l’àrea docent.

Actualment, també és professora associada del Departament d’Infermeria de la URV al Campus Terres de l’Ebre, alumna del programa de Doctorat Infermeria i Salut de la URV, i membre de l’equip investigador del projecte FIS multicèntric: “Efectivitat d’un programa per fomentar la salut mental positiva mitjançant el web i l’app Cuidadores crònics: assaig clínic aleatoritzat”. També és membre del Grup de Recerca en Infermeria de l’ICS a Terres de l’Ebre creat recentment.

 

Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *