Atenció a la Ciutadania
La Unitat d’Atenció a la Ciutadania té com a objectiu vetllar pel compliment dels drets i deures dels pacients en relació amb la salut i l’atenció sanitària. És la Unitat que canalitza les reclamacions, els suggeriments i els agraïments que es puguin generar en el procés assistencial. Així mateix, és la responsable del lliurament de la documentació assistencial que sol·liciti l’usuari.
Servei d’Atenció al Ciutadà
Està situat al vestíbul de l’entrada principal de l’Hospital.
Horari d’Atenció al Ciutadà
De 9 a 14 hores (de dilluns a divendres)
Cartera de serveis
- Atenció directa a l’usuari.
- Recollida i anàlisi de l’opinió dels usuaris: queixes, reclamacions, enquestes, suggeriments, agraïments.
- Lliurament de documentació clínica.
- Detecció de possibles disfuncions i presentació de propostes de millora.
- Modificació de dades. Drets ARCO (Accés, Rectificació, Cancel·lació i Oposició a les dades clíniques)
- Voluntats anticipades
- Segona opinió mèdica
Es pot contactar amb la Unitat mitjançant:
- Personalment: a la Unitat d’Atenció a la Ciutadania, situada a la planta baixa.
- Telèfons:977 51 91 14 i 977 51 93 02
- Fax: 977 51 92 50
- Correu electrònic: comunicacio.ebre.ics@gencat.cat
- Adreça postal: Hospital de Tortosa Verge de la Cinta. C/ Esplanetes, 14 43500 Tortosa
Guia d’acollida al nou usuari
Política d’atenció al client de l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta
Política de participació ciutadana de l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta