Guanyadores concurs de dibuixos Nadala 2023

Cada any, per Nadal, l’ICS Terres de l’Ebre organitza el concurs de dibuix per a infants d’entre 3 i 13 anys. Aquest concurs proposa des de l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta i els diferents centres d’Atenció Primària del territori, que els pacients o ingressats pediàtrics puguin fer dibuixos de Nadal i participar de forma oberta al concurs.

Un dels dibuixos guanyadors forma part del disseny de la Nadala que l’ICS-TE publica per felicitar les festes als seus professionals i usuaris.

Els guanyadors de cada categoria rebran un obsequi per part de la Gerència Territorial de l’ICS Terres de l’Ebre.

Enguany les guanyadores del concurs han estat:

En la categoria de 3 a 6 anys, Júlia Mora Lleixà de 4 any

En la categoria de 7 a 9 anys, Noemi Roldan González de 8 anys

En la categoria de 10 a 13 anys, Mariona Torta Arasa de 11 anys

En aquesta entrada hem volgut recopilar tots els treballs dels concursants per tal d’agrair-los la seva participació i, naturalment, mostrar tot el talent i ganes que van posar a l’hora de fer els seus dibuixos.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.