Afectacions viàries a Tortosa per la Volta Ciclista a Catalunya

El pròxim 28 de març, la 5a etapa de la Volta Ciclista a Catalunya passarà per Tortosa, i com a conseqüència, es produiran afectacions importants en la circulació de vehicles.

Les restriccions de trànsit afectaran un tram de la ciutat entre les 13.00 h i les 16.00 h, amb el tall de circulació a les següents vies:

  • Plaça Terres de l’Ebre
  • Avinguda Marcel·lí Domingo
  • Avinguda Colom
  • Pont de l’Estat
  • Avinguda Generalitat
  • C-42

Els conductors han d’estar atents a les indicacions, ja que es preveu una afectació significativa en aquests trams de la ciutat. Per a més detall, es pot consultar el mapa adjunt que indica el recorregut exacte.

A més, es recorda que des de les 22.00 h del 27 de març, es prohibirà l’estacionament a la zona afectada pel recorregut, amb l’objectiu de garantir la seguretat de la competició i el bon desenvolupament de la prova ciclista.

Les autoritats demanen disculpes per les molèsties ocasionades i agraeixen la comprensió de la ciutadania.

Es recomana a la ciutadania que planifiqui els seus desplaçaments amb antelació per evitar inconvenients.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.