Més de dos-cents professionals de l’ICS Terres de l’Ebre han signat avui la presa de possessió de les places de la convocatòria dels processos selectius d’estabilització.
Amb la publicació al DOGC de les diferents resolucions d’adjudicació el passat divendres, 31 de gener, 276 professionals han assolit un nomenament a l’ICS Terres de l’Ebre de personal estatutari fix en diferents categories: 123 d’Atenció Primària i 153 de l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta (HTVC).
Pel que fa a la convocatòria de facultatiu/iva especialista, 24 professionals han estat adjudicataris/es d’un nomenament fix a l’HTVC.
Aquest procés, però, no ha finalitzat i durant aquest 2025 es resoldran algunes categories que encara estan pendents de convocar per part dels respectius tribunals.
Les dues gerències, així com les seves direccions d’àmbit i territorials, feliciten a tots aquests professionals.